@ARTICLE{Zakerifard, author = {Zakerifard, Tahereh and }, title = {Comparative Survey of Nursing and Obstetric Educator's Views on Lecture and Group Discussion as Methods of Teaching in faculties of Nursing and Obstetrics Affiliated to Guilan University of Medical Sciences.}, volume = {4}, number = {4}, abstract ={چکیده پژوهش: این پژوهش یک مطالعه توصیفی مقایسه ای است که هدف آن تعیین و مقایسه نظرات مربیان پرستاری و مامایی دانشکده های پرستاری و مامایی وابسته به دانشگاه علوم پزشکی گیلان در مورد دو شیوه تدریس سخنرانی وبحث گروهی است. اطلاعات توسط پرسشنامه از کلیه مربیان واجد شرایط پژوهش به تعداد ۷۸ مربی مرد و زن) عضو هیئت علمی و غیر هیئت علمی که در هنگام پژوهش در یکی از دانشکده های پرستاری و مامایی رشت، لاهیجان، لنگرود، انزلی و صومعه سرا مسئولیت آموزش دانشجویان را به عهده داشتند، جمع آوری گردید. نتایج نشان داد که اکثریت مربیان پرستاری و مامایی با شیوه تدریس بحث گروهی موافق و با شیوه سخنرانی تا حدودی موافق بوده اند. هم چنین بین نظرات مربیان در مورد دو شیوه تدریس با اطمینان بیش از ٪۹۹ اختلاف معنی دار آماری وجود داشت . }, URL = {http://hnmj.gums.ac.ir/article-1-1256-en.html}, eprint = {http://hnmj.gums.ac.ir/article-1-1256-en.pdf}, journal = {Journal of Holistic Nursing And Midwifery}, doi = {}, year = {1994} }