%0 Journal Article %A Sedghisabet, Mitra %T Survey the level of Knowledge, Attitude and Performance of University Instructors in Guilan University of Medial Sciences about the use of Educational Technology in 1995 %J Journal of Holistic Nursing And Midwifery %V 8 %N 2 %U http://hnmj.gums.ac.ir/article-1-1177-en.html %R %D 1998 %K فناوری آموزشی, دانشکده, آگاهی, نگرش, %X چکیده پژوهش: پژوهش حاضر یک مطالعه همبستگی می باشد که به منظور بررسی آگاهی، نگرش و عملکرد مدرسین دانشگاه علوم پزشکی گیلان در مورد کاربرد تکنولوژی آموزشی انجام گرفته است. هدف کلی این پژوهش تعیین میزان آگاهی، نگرش، عملکرد مدرسین دانشگاه علوم پزشکی گیلان در مورد کاربرد تکنولوژی آموزشی در سال ۱۳۷۳ است. جامعه این پژوهش را کلیه مدرسینی تشکیل میدادند که به هنگام پژوهش در یکی از دانشکده های مختلف وا بسته به دانشگاه علوم پزشکی گیلان مشغول به تدریس بودند . بنابر این واحدهای مورد پژوهش همان جامعه پژوهش است که از تعداد کل نمونه ها که ۲۱۵ نفر بودند، ۱۸۰ نفر به پرسشنامه پاسخ دادند. %> http://hnmj.gums.ac.ir/article-1-1177-en.pdf %P 44-52 %& 44 %! %9 Research %L A-10-454-157 %+ Instructor, Department of Nursing , School of Nursing and Midwifery, Guilan University of Medical Sciences, Rasht, Iran %G eng %@ 2588-3712 %[ 1998