Volume 13, Issue 2 (12-2003)                   JHNM 2003, 13(2): 15-19 | Back to browse issues page

XML Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Paryad E. Comparison of Theoretical and Practical in Continuous and dissolute bachelor of Nursing. JHNM 2003; 13 (2) :15-19
URL: http://hnmj.gums.ac.ir/article-1-1042-en.html
Instructor, Department of Nursing , School of Nursing and Midwifery, Guilan University of Medical Sciences, Rasht, Iran
Abstract:   (1229 Views)
مقدمه: پرستار با شناسایی واکنش انسانها برابر مشکلات تهدید کننده سلامتی و ارائه راه حل های کارشناسی جهت کاهش و یا محدود نمودن دامنه این مشکلات، فعالیت می کند. دستیابی به این مهم، نیازمند تربیت افراد با استفاده از برنامه های آموزشی پیشرفته در سیستمهای آموزش عالی کشورها است. این برنامه های آموزشی در بسیاری از کشورها مشابه کشور ما و در دوره های چهار ساله کارشناسی پرستاری تدوین شده است.
Full-Text [PDF 2809 kb]   (251 Downloads)    
Article Type : Research | Subject: Special
Received: 2019/06/15 | Accepted: 2019/06/15 | Published: 2019/06/15

Add your comments about this article : Your username or Email:
CAPTCHA

Rights and permissions
Creative Commons License This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.